Digitale bilmarkeder på vej op igen
De triste officielle brugertal af de digitale annoncemarkeder, blandt danske computerbrugere i februar, er nu på vej op igen. Både Bilbasen.dk og Bilzonen.dk oplever nu fremgang. Meget spændende er det at se den nye dreng i klassen blande de store digitale bilmarkeder, Biltorvet.dk, nu også er på listerne.
Bilzonen.dk oplever 5,6 % fremgang i antal besøg, og hele 16,21 % fremgang målt på antal sidevisninger. Bilbasen kan notere massive 13,02 % fremgang på besøgende, og 3,82 % fremgang målt på antal sidevisninger.
Efter Biltorvet.dk nu også er med på listen, er det muligt at tegne et billede over hvor danskerne søger deres næste brugte bil.
1. Bilbasen.dk 394.742 brugere
2. Biltorvet.dk 108.954 Brugere
3. Bilzonen.dk 59.118 brugere
Den gamle dreng i klassen, Bilbasen.dk, er altså stadig den største spiller på det digitale annoncemarked for brugte biler.
Kilde: FDIM.dk