BMW vinder AutoIndex for tredje år i træk
København. BMW i Danmark indtager førstepladsen med rekordhøj score ifølge kundetilfredshedsundersøgelsen ”AutoIndex 2014”, som udføres af FDM og Loyalty Group.
Undersøgelsen måler på fire forskellige faktorer: Oplevelsen af bilen, salgsprocessen, værkstedet samt loyaliteten over for mærket – og samlet set scorer BMW højest.
Administrerende direktør hos BMW Danmark, Jan Askholm, er både glad og stolt over det flotte resultat: ”Vi ser det som et kæmpe skulderklap til hele organisationen i Danmark. Vi har brugt mange ressourcer på at forbedre kundeorienteringen hos både forhandlere, serviceværksteder og internt hos BMW Danmark, og det er naturligvis altid dejligt, når indsatsen bærer frugt. Vi vil gerne sige stor tak til de mange kunder, som for tredje år i træk har peget på os som vindere. Vi kan love, at vi vil gøre alt, hvad vi kan for at fortsætte den gode – og stadigt voksende – stime af BMW smil” siger Jan Askholm.
Læs venligst mere på: http://www.fdm.dk/nyheder/de-mest-tilfredse-koerer-tysk og www.loyaltygroup.dk