Danmarks kraftigste MC
Første dag er overstået. Der var mange stærke maskiner på rullefeltet, men du kan stadig nå at vinde. Rullefeltet og pølsevognene er også klar til gæsterne i morgen.
Halvlegsresultatet er som følger (Effekt på baghjulet):
0-550 ccm
#1 Kawasaki GPZ 500S, 51,12 hk
551-700 ccm
#1 Kawasaki ZX6R, 107,68 hk
#2 Kawasaki ZX6R, 104,40 hk
#3 Kawasaki ZX6R, 101,48 hk
701-900
#1 Kawasaki ZX9R, 135,34 hk
#2 Suzuki GSXR 750, 124,96 hk
#3 Suzuki RF 900, 121,72 hk
901-1000
#0 BMW S1000RR, 174,26 hk (MagaCin redaktions MC)*
#1 Yamaha R1, 158,98 hk
#2 Honda CBR1000RR, 147,45 hk
#3 Honda CBR1000RR, 142,19 hk
1001-2000
#1 Kawasaki ZZR 1400, 175,83 hk
#2 Suzuki GSXR 1300, 175,33 hk
#3 Suzuki GSXR 1300, 172,64 hk
* Vi har frabedt os at deltage i konkurrencen, men fik rullet alligevel. Det er altid sjovt at se hvordan nyhederne performer, sammenlignet med andre.
Det var noget af et chock vi fik, da vi opdagede at BMW nyheden er eksakt så kraftig som Kawasaki ZZR1400 og Suzuki GSXR 1300 Hayabusa. Trods det faktum at de store var udstyret med power-udstødninger, powercommander og andre effektforbedrende detaljer. Vores BMW S1000RR er helt standard.
At den yder mellem 20 og 30 hk mere end andre superbikes siger vist alt.
De store motorvejsmissiler fra Kawasaki og Suzuki magter ca 289-302 km/t. BMW S1000RR klarer 305 km/t. Og BMW er 2-3 sek hurtigere fra 0-250 km/t.
Se rullefeltsgrafen. Uroen i de første gear skyldes at den konstant lavede hjuslip på rullen. Se hvor ekstremt hurtig den er til at samle kræfterne op ved gearskift.
Vi bukker og nejer, Hr kong BMW
Tag forbi Rydbergs MC i morgen. Powermeet er altid en oplevelse.
0 personer snakker om “Danmarks kraftigste MC”
Skriv et svar
Login eller opret bruger for at skrive en kommentar
Den bliver slået i morgen når vi kigger forbi he he
Ja, man kan sgu kun tage hatten af for den BMW. Jeg så godt Magacin-Bimmeren på vej gennem Foldby idag…flot syn !
Det var da nogle slatne CBR1000RR, min 05'er smed 149,9 hk da den var helt standard
551-700 ccm
Ville være let at vinde hvis man ikke havde solgt sin Daytona 675 ;o)
Se rullefeltsgrafen. Uroen i de første gear skyldes at den konstant lavede hjuslip på rullen. Se hvor ekstremt hurtig den er til at samle kræfterne op ved gearskift.
Hvis i ikke kan få den til at blive på rullen så kan den test ikke bruges til noget.
Sidste år fik jeg rullet min CBD1000 08 som der også var lavet en del ved den havde også det problem at den bare smed hjulet rundt, selv i 3 gear.
Men den bimmer er stærk, og den kan blive endnu vilder der kommer snart et mode 4 tuning setup fra alpha-r til den, og det skulle nok give en 25hk siger der, de sidste uger har jeg prøvet flere setup af på den og der kan hentes ca 11hk og det er før den er blevet kørt ind.
Jeg håber på at der snart lander en PC5 til mig så vi kan få prøvet det af, der kommer også snart et progarm fra bmw til at mappe den org box om, men i mellemtiden leger vi med forskelige setup.
Hørte noget om at i ikke have slået DTC fra, den skal køres uden DTC og i slickmode.
Hvad er det for et fup billed .?
rydberg har da bare et gammelt MJP rullefelt, det er da også sært så lidt hk. alting har til hans åben hus hver gang.!
Der er en opdateret liste på http://www.rydbergsmc.dk