Ny baby Honda (Opdateret)
Det bliver spændende om vi skal se denne lille nye Honda i mindre restriktive lande i 2012.
Netop små cruisere er p.t. populært i landene hvor motorcykler er rene transportmidler. De små der findes er oftest helt små, eller ligner ikke rigtige cruisere.
Denne Honda vil med garanti være et friskt nyt pust for mange. Bare ikke i Danmark, da den ikke overholder vores Euro 3 krav.
Data på 2012 modellen.
Model:CMX250C
Engine Type:234cc air-cooled parallel twin-cylinder
Bore and Stroke:53mm x 53mm
Compression ratio:9.2:1
Valve Train:SOHC; two valves per cylinder
Induction:Single 26mm diaphragm-type CV carburetor
Ignition:CDTransmission:Five-speed
Final Drive:O-ring- sealed chain
Suspension
Front: 33mm fork; 4.6 inches travel
Rear: Dual shocks with five-position spring preload adjustability; 2.9 inches travel
Brakes
Front: Single disc with twin-piston caliper
Rear: Drum
Tires
Front: 3.00-18
Rear: 130/90-15
Wheelbase:57.1 inches
Rake (Caster angle):30o40′
Trail:113mm (4.4 inches)
Seat Height:26.6 inches
Fuel Capacity:2.6 gallons, including 0.7-gallon reserve
Estimated Fuel Economy:84 mpg
Colors:Matte Silver, Candy Red
Curb Weight*:331 pounds
0 personer snakker om “Ny baby Honda (Opdateret)”
Skriv et svar
Login eller opret bruger for at skrive en kommentar
35,7 km på en liter blyfri. Ikke ringe. Det havde dog været rart med data om antal HK. 234 ccm…. plejer det ikke at være 249?
Billed og specifikationer ligner til forveksling den samme som der blev importeret i 90'erne, inkl. motorstørrelsen på 234ccm.
Dengang hed effekten 18,5hk.
Hvis der ingen ændringer er siden dengang, er det næppe et tab hvis den ikke kommer til landet.