Kun lidt teknisk er opdateret. Anden affjedring bag og big piston forgaffel som vi kender der fra Kawasaki ZX6 og ZX10. Nye og lettere hjul, samt anden instrumentering.
Men bemalingen og plastik har fået en rimelig stor tur.
Syntes man kommer til at tænke på en ældre fireblade når man ser rim-air trakterne på fronten…
Og så syntes jeg der er meget Grøn over det, syntes der er mange ting der leder tankerne hen på en ZX 10. De skarpe afslutninger på kåben, forlygten, fælgene, affjedering og instrumentering. Hvor er ABS? han de ikke fået det monteret som standart…. vi må håbe at der kommer nogle meget spænden når vi får mere info….
For der er jo ikke noget ved at sætte en 3 til verden når man kan lave en etter….
Ejer ikke en Fireblade, har aldrig ejet en Fireblade og kommer sandsynligvis heller ikke til at eje en Fireblade (= økonomi), men ikke desto mindre er den i mine øjne den smukkeste superbike overhovedet *SUK*
Syntes man kommer til at tænke på en ældre fireblade når man ser rim-air trakterne på fronten…
Og så syntes jeg der er meget Grøn over det, syntes der er mange ting der leder tankerne hen på en ZX 10. De skarpe afslutninger på kåben, forlygten, fælgene, affjedering og instrumentering. Hvor er ABS? han de ikke fået det monteret som standart…. vi må håbe at der kommer nogle meget spænden når vi får mere info….
For der er jo ikke noget ved at sætte en 3 til verden når man kan lave en etter….
Lidt mere info kan læses på MotorCycleNews hjemmeside: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/August/aug1811-new-2012-honda-fireblade-pictures-leaked/
mvh. Poul O.
Fed maskine
Ejer ikke en Fireblade, har aldrig ejet en Fireblade og kommer sandsynligvis heller ikke til at eje en Fireblade (= økonomi), men ikke desto mindre er den i mine øjne den smukkeste superbike overhovedet *SUK*