Hero Hastur 620 er streetfighter i KTM Duke klassen
FacebookYoutubeXInstagram Threads Job hos MagaCin
Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Alt om den kommende Hero Hastur

Brutal fighter fra indiske Hero
24/02-2014 kl. 20:45
Anslået læsetid: 1 Minutter

En skøn maskine i brutalt KTM Duke design. Voldsom motor med 79 hk til minimale 160 kg karroseri. En acceleration på hurtige 3,8 sek til 100 km/t. Bedst af alt, en pris i Danmark under 70.000 kr,, hvis de første indikationer holder. Alt dette er Hastur fra indiske Hero.

Hero påstår den magter 240 km/t. Dette tillader vi os at betvivle. Med små 80 hk i et nøgent design rammer den sandsynligvis “kun” 215 km/t.

Det eneste Hastur fra Hero mangler er ABS, hvis den skal kunne ryge helt til top på de europæiske salgslister. Og så mangler vi i Danmark lige en importør, men det kommer med garanti inden længe. Når Hero nu imponerer med sådan en maskine i produktprogrammet kommer det hurtig en importør ud af busken.

Hero Hastur er stilen motorcyklisterne finder rigtig spændende. Det nøgne er moderne, og tilsættes en smule motard rammer stilen lige i hjertet på mange. Det er ikke noget tilfælde at KTM nu er europas største MC producent. Råt og orange er toppen i disse år.  

Del med en ven

0 personer snakker om “Alt om den kommende Hero Hastur

  1. Løgn og latin. Den motor ligner vitterligt en billig attrap. Og lyden fra den 4 cylindrede maskine på filmen velsagtens downloaded. Amatørniveau som B-film. Når specifikationer og lovprisninger er fake er prisen og alt det andet sikkert også. Vil se det før jeg tror det.

  2. Mere opstød: specifikationerne er tydeligvis fri fantasi fra en der ikke kan bruge en lommeregner. Motoren skulle yde 72Nm fra 620ccm = 116Nm/l – Næppe! 72Nm ved 7750rpm = 79,4hk – altså det samme som topeffekt? Næppe. Når man ikke engang kan den smule matematik er der langt til en færdig motor.

  3. TrykPaa: Der er tale om en prototype, så selvfølgelig ligner motoren en attrap, for det er hved den er. Det er først til 2016 den vil dukke op, så de har tid endnu til udvikling. Men den når næppe de specs helt, det er nok nærmere en ide end en realitet.
    Også fordi det er en parallel-twin. Med 2 cylinder på tilsammen 620ccm, der er i top og bund samtidigt, kræver det en god balanceaksel. Sådan en er tung og snupper meget af effekten.

Skriv et svar

Vi støtter Kræftens Bekæmpelse 2024
Giver børn en ny start