Årets Motorcykel 2014
Årets Motorcykel 2014 nærmer sig med hastige skridt. Arrangementet afvikles på områderne ved FDM Jyllandsringen d. 23.-25. juni hvor alle de spændende nyheder skal prøves af danmarks professionelle MC skribenter.
De deltagende MC journalister i 2014 er følgende:
Carsten Olesen
Gunnar Skrydstrup
Kurt Henriksen
Lars Rulffs
Stefan Engelsfeldt
Tommy Rønn
Motorcyklerne der overholder reglerne for deltagelse ved Årets Motorcykel 2014 er nedenstående. Det kan dog ikke garanteres at alle på listen dukker op ved arrangementet.
Maskiner, der ifølge reglerne, kan deltage i Årets mc 2014:
Aprilia Scarabeo 100/125/200
Aprilia SR Max 125/300
Aprilia RSV 850/ABS
BMW F 800 GS Adventure
BMW S 1000 R
BMW R 1200 GS Adventure
BMW R 1200 RT
BMW R nineT
Derbi Sport Variant 125
Derbi Boulevard 125
Ducati 899 Panigale
Ducati Monster 1200
EBR 1190 RX
Harley-Davidson Street 500/750
Harley-Davidson Street Bob (103-motor)
Harley-Davidson Ultra Classic Electra Glide
Harley-Davidson Electra Glide Ultra Limited
Harley-Davidson Tri Glide Ultra
Honda CB 650 FA
Honda CBR 650 FA
Honda CTX 700 DXc/DXn
Honda NC 750 XA/XAD
Honda VFR 800 F
Honda CBR 1000 RR Fireblade SP
Kawasaki J 300 ABS
Kawasaki Z 1000 ABS
Kawasaki Z 1000 SX ABS
KTM RC 125/390
KTM 1190 Adventure/R
KTM 1290 Super Duke R
Kymco K-Pipe 125
MV Turismo Veloce 800
PGO G-Max 125
Piaggio Fly 100
Piaggio Liberty 125/150 3V
Piaggio Xevo 125/250
Piaggio Beverly 125/300/350
Piaggio X10 125/350/500
Piaggio Mp3 300/500
Royal Enfield Continental GT 535
Suzuki DL 1000 V-Strom
Triumph America LT
Triumph Thunderbird LT
Vespa Primavera 125/150
Yamaha D’elight
Yamaha X-Max 400 ABS
Yamaha SR 400
Yamaha MT-07 ABS
Yamaha MT-09/Street Rally ABS
Yamaha XV 950 Bolt/R ABS
Yamaha XT 1200 ZE Super Ténéré ABS
Yamaha FJR 1300 AE
Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Custom
Hvilke gætter du på løber med de 3 titler ?
0 personer snakker om “Årets Motorcykel 2014”
Skriv et svar
Login eller opret bruger for at skrive en kommentar
Jeg tænker Yamaha MT-07 fordi den er perfekt til danske forhold, sætter nu grænser for hvad man kan forvente til prisen… og er super populær.
Enig. Jeg tror også på en MT-07.
Men mit eget valg, som en ny MC, ville være en XV950 Bolt
det skal da være en mt-09 den er super sjov og man bliver i godt humør hver gang man kører på den og man smiler så meget at man ligner en flægget træsko
1: MT-07, 2: 1000 V-strom, 3: VFR 800 –
Ville selv vælge en MT-09 hvis jeg stod for at skulle handle i morgen 🙂 Og en S1000R med hele svineriet, hvis penge ikke betød noget…………
1. KTM 1290 Super Duke R – simpelthen fordi den er så meget overflødighedshorn af power og fun og tilpas uopnåelig og upraktisk for langt de fleste af os, nr 1 pga. uhørt fun faktor
2. Suzuki DL1000 V-strom – fordi jeg har en og lige meget hvad jeg byder den gør den det bare til UG+ med pil op ad, en mc hvor den direkte vej hjem bare ikke kan blive lang nok, den burde nok være nr 1. men det er jo "kun en Suzuki"
3. Honda CB/CBR 650 – fordi det er en snus fornuftig størrelse mc, der er meget populær hos os forbrugere, en tur til iskiosken eller alperne, den kan gøre det.
Hvem afgør hvilke journalister der deltager?