Opdateret Ninja H2 bliver endnu stærkere
FacebookYoutubeXInstagram Threads Job hos MagaCin
Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Opdateret Ninja H2 bliver endnu stærkere

Kompressorbæstet Ninja H2 bliver stærkere, men med optimeret brændstoføkonomi
10/08-2018 kl. 11:00
Anslået læsetid: 1 Minutter

“Jeg kan rigtig godt lide Kawasaki Ninja H2, men den mangler altså bare lidt kræfter”, sagde ingen nogensinde. Ikke desto mindre er flere kræfter lige præcis hvad den 2019-opdaterede Ninja H2 har fået. Den går fra 200PS til 231PS, men overholder samtidig Euro 4 regelsættet.

Den tidligere model drak brændstof som en studerende til et fri bar arrangement, og Kawasaki har arbejdet på at tøjle forbruget. Dele som luftfilter, indsugningskammer, tændrør og ECU fra den mere hverdagsanvendelige H2 SX bliver derfor genanvendt på Ninja H2. Samtidig med den øgede effekt, vel at mærke.

Læs testen af Ninja H2 SX her.

Bremserne får også en overhaling og vil fortil blive de seneste “Stylema” kalipre fra Brembo. De udmærker sig bl.a. ved optimeret køling af bremseklodser og -væske. Fra fabrikken er Bridgestone RS11 dæk nu standard.

Informationsdisplayet med TFT kan nu også prale af at kunne opkobles via bluetooth, som på Ninja H2 SX SE (topversionen af den rejseversionen H2 SX).

Kawasaki nævner også en særlig type maling, som formår at hele små ridser og lignende, ved tilpas lune temperaturer. Så hvis du ridser din 2019-H2, kan den i visse tilfælde hele sig selv. Det vil vi meget gerne se en demonstration af.

MagaCin har ved flere lejligheder testet forskellige versioner af H2. Og trods opdateringerne kommer 2019-H2'eren ikke i nærheden af den her ekstra optimerede H2, som vi tidligere havde fingre i. Men vi glæder os til at teste den.

Del med en ven

0 personer snakker om “Opdateret Ninja H2 bliver endnu stærkere

Skriv et svar

Vi støtter Kræftens Bekæmpelse 2024
Giver børn en ny start