Nu på FDIM
Hvor den trykte presse bruger DO (Dansk Oplangskontrol), bruger nettet FDIM (Foreningen af Danske Interaktive Medier).
Det er en nødvendighed at være en del af FDIM for vores medies fortsatte eksistens. Store annoncører vil nemlig kun annoncere hvor de kender deres afkast. Altså de vil vide eksakte tal.
Tal fra sider som Chart.dk, Statcounter.com, Alexa.com og Google Analytics er ikke brugbare for mediebureauer, reklamebureauer og annoncørene. Disse giver nemlig forkerte og oftest meget optimistiske tal, som ikke er sammenlignelige med FDIM værdierne. Derfor er alle store interaktive medier på FDIM.
Dette skulle gerne ende i flere store annoncører hos os, hvilket forhåbentligt betyder vi kan udvide arbejdsstyrken, og dermed levere et endnu bedre produkt til forbrugerne. Og naturligvis stadig gratis for brugere og læsere.
Vigtigt for at få store annoncører i hus, er at besøg og fremvisning er i top. Nedenstående ses maj måneds tal, som er så høje at selv vi er overraskede. De sidste 6 måneder har været en jævn stigning i brugen af vores side, og vi håber naturligvis denne tendens kan fortsætte.
Ikke mange motormedier er med i FDIM, da medlemskab er dyrt. Der kræves mange brugere hvis et medlemskab skal være rentabel.
På listen ses nogen af dem vi kan sammenligne os med. Det mest imponerende er at vores brugere i gennemsnit spenderer 31,5 minut på os hver måned. At vi ses ca. 10 gange mere end Jyllandspostens motorsider chokerer os. Maj måned resulterede i 143.199 besøgende.
Whiteaway.com er kun medtaget, da denne side har vundet priser for mange brugere efter kun to år. Samme levetid som os, men vi ses langt mere.
Der er kun et vi kan gøre efter disse resultater. Takke vores, åbenbart rigtigt mange, brugere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|