Hård test
Subarus anlæg i Bifuka har et samlet areal på godt 3,6 mio. kvadratmeter og er blevet brugt til vintertest i over 20 år. Anlægget er blevet udviklet gennem årene, og i 2003 blev den første højhastighedsbane åbnet. Der findes også afsnit, der imiterer betingelserne på bestemte markeder som for eksempel europæiske bymiljøer og betonmotorveje.
Da trafik og infrastruktur er i konstant forandring, er højhastighedsbanen blevet opgraderet for bedre at efterligne de europæiske motorveje, ligesom der er bygget et nyt bymiljø. Blandt de nye baner er der også sektioner, der simulerer til- og frakørselssituationer.
Det opgraderede testcenter bliver udgangspunkt for test og videreudvikling af køreassistentsystemet EyeSight. Derudover er Subaru ved at lægge sidste hånd på Touring Assist til det europæiske marked – et stort skridt i retning af selvkørende biler. Touring Assist blev introduceret på det japanske marked som standardudstyr i den opdaterede Subaru Levorg for to måneder siden.