Ny Collect kampagne fra KIA
Fredericia den 12. august 2014 – Efter et veloverstået VM og ditto sommerferie, er KIA igen klar med gode tilbud i form af en ny Collect kampagne. KIAs kampagne med det velkendte navn består af kampagnemodellerne Picanto Collect, Rio Collect og cee’d Collect.
KIA Rio Collect modellen er super veludstyret med elektronisk klimaanlæg, regnsensor, premium sædebetræk, privacy glass og crom detaljer udvendigt uden merpris. Alt i alt sparer man hele kr. 30.000,- i forhold til vejl. udsalgspriser.
KIA Picanto Collect modellen lanceres til en ekstraordinær lav pris – fra kr. 84.999,-. Ud over basisudstyret, får man i Collect modellen indfarvede dørhåndtag og sidespejle, audio-anlæg, USB/iPod indgang, tonede ruder, fjernbetjent centrallås med alarm og ISG system (= 24,4 km/l). Savner man i ovenstående liste af udstyr et klimaanlæg, kan man for bare kr. 7.000,- mere få en Picanto Collect Clim med fuldt elektronisk klimaanlæg.
KIA cee’d Collect modellen er baseret på udstyrsvarianten Style Plus Clim, men Collect kampagnemodellen er spækket med fabriksmonteret udstyr; Navigationsanlæg med bakkamera, bakalarm, regnsensor, elektronisk nedblændeligt bakspejl, auto light control, piano black detaljer indvendigt, premium dørbeklædning / sædebetræk og crom ramme omkring sidevinduer udvendigt uden merpris. Alt i alt sparer man hele kr. 30.000,- i forhold til vejl. udsalgspriser.
Samlet ser KIAs Collect kampagneprogram ud som følger:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KIAs Collect kampagne er gældende fra 1. august 2014 og kulminerer i et stort åbent hus arrangement i weekenden den 30. – 31. august, hvor samtlige KIA forhandlere holder åbent hus. Collect kampagnen er gældende så længe lager haves.