ŠKODA vil tale til følelserne
FacebookYoutubeXInstagram Threads Job hos MagaCin
Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

ŠKODA vil tale til følelserne

ŠKODA lancerer nu en stor brandkampagne med titlen ‘Til alt det, som virkelig er vigtigt’. Den er lavet i samarbejde med &Co. og skal gøre danskernes valg af ŠKODA mere emotionelt.
20/02-2018 kl. 10:52
Anslået læsetid: 1 Minutter

År tilbage var ŠKODAs slogan ‘Lad fornuften sejre’. Det er i den grad lykkedes, for i dag kender danskerne ŠKODA for god kvalitet, praktiske løsninger og værdi for pengene. Det afspejles bl.a. i gode salgstal, loyale kunder og høj gensalgsværdi som brugtbil. Nu er tiden kommet til, at ŠKODA skal handle om både fornuft og følelse, og derfor igangsætter ŠKODA i Danmark nu en stor brandkampagne.

“ŠKODA har haft succes med at positionere sig som det rationelle valg. Nu vil vi flytte brandet, så ŠKODAs biler i højere grad bliver valgt med hjertet end med hjernen alene. Derfor starter vi en ny emotionel fortælling, som bygger ovenpå det fornuftige valg,” siger Cecilie Boas Linde, Head of Marketing, ŠKODA Danmark.

ŠKODAs nye brandkampagne vil kunne opleves på tv, i biografer og online over de kommende syv uger, ligesom den bliver indarbejdet i ŠKODAs øvrige kommunikation. Læs mere på ww2.skoda.dk/Brand/

Del med en ven

Vi støtter Kræftens Bekæmpelse 2024
Giver børn en ny start