Magacin - Toyota-forhandler scorer hædrende hattrick
FacebookYoutubeXInstagram Threads Job hos MagaCin
Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Toyota-forhandler scorer hædrende hattrick

STS Biler A/S i Holstebro har for tredje år i træk modtaget den fineste hæder fra verdens største bilproducent Toyota i form af kåringen som årets Ichibanforhandler.
13/07-2015 kl. 11:46
Anslået læsetid: 2 Minutter

Den fornemme Ichiban-pris bliver uddelt hvert år til den Toyotaforhandler

i Danmark, der har ydet det ypperligste inden for kundeservice og

salg.

De må være støbt af noget helt særligt hos Toyota-forhandleren STS Biler A/S i

Holstebro. For tredje år i træk er den vestjyske bilforhandler nemlig nu blevet kåret

som den Toyota-forhandler i Danmark, der har ydet den bedste kundeservice. Og

når man ved, hvor højt niveauet i forvejen er hos Toyota-forhandlerne andre steder i

landet, fremstår bedriften i Holstebro som noget helt enestående.

Ejgild Christensen, der er direktør for STS Biler A/S, var forleden i Madrid, hvor han

modtog hæderen fra den øverste chef for Toyota i Europa og et synligt bevis i form

af et glastrofæ og et indrammet diplom.

”Vi er ekstra stolte i år, men samtidig også ydmyge over for prisen. Det var helt

fantastisk og ekstraordinært at modtage hæderen sidste år for andet år i træk.

Derfor er det da også svært at sætte store nok ord på, hvordan det føles nu her for

tredje år i træk”, fortæller Ejgild Christensen.

STS Biler A/S har forretninger i Herning, Ikast, Lemvig og Holstebro. Men det er

altså medarbejderne i Holstebro, der har scoret hattrick og modtaget den fineste

hæder i Toyotas europæiske Ichiban-konkurrence for høj kundetilfredshed. Ichibanprisen

anerkender, at man til fulde efterlever Toyotas filosofi om at sætte kunden

først, og uddeles over hele Europa til én forhandler i hvert land en gang om året.

2

Enestående kundeservice og høj kundetilfredshed er nemlig nogle af Toyotas

vigtigste fokusområder, hvilket da også skinner igennem i FDM’s AutoIndex, hvor

den japanske bilgigant i nu 13 år i træk har været det bilmærke i Danmark, der har

de mest tilfredse kunder hos forhandleren og på værkstedet blandt samtlige

bilmærker.

Bedst af alle

Alle Toyota-forhandlere i Danmark er altså kendt for at yde en meget høj

kundeservice, men den vestjyske forhandler udmærker sig som den absolut bedste.

”STS Biler i Holstebro har gjort det imponerende flot i nu tre år i træk. Det er derfor

mere end fortjent, at de kan kalde sig de bedste af de bedste og smykke sig med

titlen Toyota Ichiban-forhandler 2015,” siger Kristian Krapper, administrerende

direktør hos Toyota Danmark A/S.

Ichiban er i øvrigt et japansk ord lånt fra ”Okyakusama Ichiban”, der betyder

”kunderne først”.

Del med en ven

Skriv et svar

Vi støtter Kræftens Bekæmpelse 2024
Giver børn en ny start