Tjaaa … sådan læidt i klasse med Royal Enfield fra Indien. Motorcyklen som hobby kan jo dyrkes på mange planer, og det behøver ikke være hastighed baner og kulørte lamper hver gang.
en spritny, 'gammel' cykel, istedet for en nedslidt fra 1960, til 15K u.a. tjo, tillokkende. Men havde det været en kineserpris på 20-25K u.a. så var der storsællert.
Tjaaa … sådan læidt i klasse med Royal Enfield fra Indien. Motorcyklen som hobby kan jo dyrkes på mange planer, og det behøver ikke være hastighed baner og kulørte lamper hver gang.
Tja, gad vide om den kan overholde euro-normerne?
Og dernæst hvad en pris på dansk plade ender i?
en spritny, 'gammel' cykel, istedet for en nedslidt fra 1960, til 15K u.a. tjo, tillokkende. Men havde det været en kineserpris på 20-25K u.a. så var der storsællert.
Eeeh, stempel og segl. Noget copyright kinesisk et eller andet kopihalløj ?
…..en børstet gris. Man kan børste den lige så meget man vil – det vil altid være en gris!