Når man kigger på, hvad en guzzi koster i fx Tyskland eller UK i forhold til andre mærker, så har de altid været for dyre i Danmark. Det er vi to ikke de eneste, der synes, kan man se på salgstallene…
Enig i at priserne skal justeres ned hvis man vil gøre sig forhåbninger om at være mere end bare en fodnote i de danske salgstatistikker.. Tager man eksempelvis V7'eren, så vil jeg tro at mange købere til den type motorcykel har det som mig og hellere vil lægge 15.000,- oveni til en Ducati Scrambler f.eks.
Kostede V7 derimod omkring de 100.000,- var sagen nok en anden..
Hmm der er da nogle gode tilbud her ….eks en Norge 1200 til 185 t/kr
Skulle jeg nu vælge imellem en sjæleløs DL1000 og en Norge, så tror jeg sku jeg ville vælge en Norge http://tmp.dk/da/products/tmpbikemarket
Norge er en tung gumpe mc der på ingen måder kan gøre sig på alfavej Så hellere en DL1000 den kan det hele og så ved alle jo at japanske mc er noget der virker modsat det fra støvlelandet og JA har prøvet Aprilia sikke noget skrammel som kun værkstederne kan smile over Ps Ventil tjek ved 1000km service på 750 Shiva hva er det for noget pis
Det mærke trænger til at få justeret priserne ned.
I Tyskland er en yamaha Bolt dyrere end en Nevada, men i DK er Nevada dyrest.
Når man kigger på, hvad en guzzi koster i fx Tyskland eller UK i forhold til andre mærker, så har de altid været for dyre i Danmark. Det er vi to ikke de eneste, der synes, kan man se på salgstallene…
Enig i at priserne skal justeres ned hvis man vil gøre sig forhåbninger om at være mere end bare en fodnote i de danske salgstatistikker.. Tager man eksempelvis V7'eren, så vil jeg tro at mange købere til den type motorcykel har det som mig og hellere vil lægge 15.000,- oveni til en Ducati Scrambler f.eks.
Kostede V7 derimod omkring de 100.000,- var sagen nok en anden..
Hmm der er da nogle gode tilbud her ….eks en Norge 1200 til 185 t/kr
Skulle jeg nu vælge imellem en sjæleløs DL1000 og en Norge, så tror jeg sku jeg ville vælge en Norge http://tmp.dk/da/products/tmpbikemarket
Norge er en tung gumpe mc der på ingen måder kan gøre sig på alfavej Så hellere en DL1000 den kan det hele og så ved alle jo at japanske mc er noget der virker modsat det fra støvlelandet og JA har prøvet Aprilia sikke noget skrammel som kun værkstederne kan smile over Ps Ventil tjek ved 1000km service på 750 Shiva hva er det for noget pis