Amerikanske Motus endelig klar
Anslået læsetid: 1 Minutter
Motus har vendt V4 maskinrummet modsat af normen. Det betyder krumtappen ligger langs i stellet, og reaktionerne er som BMW boksere og Guzzis V2. Dette betyder normalt hurtigere retningsskift når der skal styres.
Om det virker i praksis må tiden vise. Det bliver desværre nok svært for os danskere at prøve vidunderet da vi ikke forventer der kommer nogen dansk importør af Motus.
Motoren er på 1650 cc og yder 160 hk. Det lyder næsten som BMW 1600 GT/L data. Hvad der er langt mere imponerende er vægten der får både Honda VFR1200 og Kawasaki GTR1400 til at virke groft overvægtige. Hele 42kg mindre end VFR1200 vejer Motus MST.
Nu venter vi så bare på en pris på denne spændende nye.
0 personer snakker om “Amerikanske Motus endelig klar”
Skriv et svar
Login eller opret bruger for at skrive en kommentar
Design på udstødningsrør og potte lader noget tilbage at ønske.
Ja, det minder lidt om "hemslöjd" fra Nørrebro. Men det er da rart at se, at selv amerikanerne kan fremstille noget, der ikke ligner udgydelserne fra Milwaukee!
Det er måske mere det at vi ikke er vant til at se forrør fra den side af MCen, her fungerer de også som motorbøjler osv………
man kunne måske godt have fået dem frem foran motoren, men det havde sikkert også set mærkeligt ud!