Bedste Guzzi til dato
Den langsliggende V-motor, har tidligere vist at den sjældent er passende i sportsmaskiner. I streetfighters kan den også virke for rustik. Men i Stelvio har denne motorkonstruktion fundet sit rette element.
Stelvio er en ægte eventyrer med stort E. Ihvertfald så længe man holder sig fra det mest løse grus. På den maskine klarer alle en tur til evigheden.
På de lange træk på asfalt og motorveje kører Stelvio rigtigt godt. Stelvio lander langt højere på vores rangstige end vi forventede før testen.
De eneste graverende fejl vi har kunnet finde på Stelvio, er Guzzi vibrationerne og en velvoksen egenvægt. Egenvægten er det der gør den klodset på løst underlag, og Guzzi vibrationerne finder nogle faktisk charmerende.
Denne maskine kræver nærmere undersøgelser, og den fortjener det. Vi kan allerede røbe at dette en den bedst kørende Guzzi til dato produceret.
Fuld Stelvio rapport kan ses i næste TV-program og læses i artikel umiddelbart efter frigivelse af september programmet.
0 personer snakker om “Bedste Guzzi til dato”
Skriv et svar
Login eller opret bruger for at skrive en kommentar
Gode nyheder for os Guzzi-tosser. Desværre er det så ikke den kønneste Guzzi, der er lavet.
Glæder mig til det program
Mit personlige bud var så på V11 Le Mans som den bedste Guzzi, men sådan er vi så forskellige!
Har prøvet den 2-ventilede Stelvio og den kører rigtig godt, så en 4-ventilet top burde jo ikke gøre den ringere!