Endelig kan den opleves i DK
Suzukis første rigtige nyhed gennem lang tid er landet i Danmark. I bogstaveligste forstand. De første DL 1000 V-Strom 2014 er nemlig blevet fløjet ind fra Japan.
Carstens MC i Varde har som den første forhandler i Danmark fået Suzuki DL 1000 V-Strom i udstillingen. Allerede i dag når butikken åbner, kan den nye Suzuki opleves i butikken. Suzuki DL 1000 V-Strom har alle detaljer som de andre store adventure-maskiner, men koster en del mindre.
Fra mandag kan Suzuki DL 1000 V-Strom opleves to steder i Danmark. Nemlig hos Carstens MC i Varde, samt hos Enghave Motor i København.
Dette er de to eneste Suzuki DL 1000 V-Strom i Danmark. Der går nogen tid før der kommer flere af den spændende MC til landet, men nu har du altså muligheden for at opleve den i fuld figur.
0 personer snakker om “Endelig kan den opleves i DK”
Skriv et svar
Login eller opret bruger for at skrive en kommentar
Fed MC, men den har altså ikke alle detaljer som de andre store adventure maskiner, der er nemlig ingen kardan og der er 24 hk mindre, men det er da ok til den pris
Tjah – en ny mc er selvfølgelig en ny mc. Meen på den lange bane tror jeg dette her er et bedre køb:
123mc.dk/bmw-r-1200-gs/mcid77105s1
Den koster det samme som en ny V-Strom men er the real deal. Og at den er god ved jeg tilfældigvis fordi det er mig som satte nøglen i den og har kørt alle 32256 problemfrie kilometer. Den satte en Fireblade af på Stelvio som en svedske 🙂
Tjah Den BMW du hat til salg er jo en halv gammel skølte Med den gamle motor Jeg tror at på den lange bane er Suzuki et bedre køb især når man tager i betragtning den nye teknik DER er vel en grund til at selv BMW måtte gå til vandkøling OG ja har haft en GS 1200 R årg 2012 Med den nye Motor DEN køre sgu varm i alperne OG ja nu er jeg ejer af den nye med vand på OG vand er fremtiden SÅ DERFOR hvis du ikke har 300,000 tusind til en gs med det hele så køb en Suzuki ELLER en fin henvisning til en mc du har til salg PS jeg VIL GERNE SÆLGE MIN GS 1200 Den har alt i udstyr Årg 2013 kan kobes til 245.000 incl BMW nagivator og med vand på
Jeg må hellere lige præcisere, at jeg HAR solgt min 09 GS, så det er IKKE mig der har den til salg. Den har holdt stille i kø i 40 graders varme uden nogen som helst køleproblemer, men jeg kørte også med den gode TWS olie som foreskrevet. Grunden til at BMW måtte skifte til vandkøling er nok mere pga. krav til udstødning end at den gamle luft/oliekølede motor ikke kunne tåle varme. Jeg har prøvet den nye "vand" boxer, og den er da meget fancy, men fremtiden vil jo vise om den er lige så holdbar som den "gamle" motor. Det vil jeg tillade mig at tvivle på.
Kun fået lavet service på aut BMW værksteder må forvente de fylder den rigtige olie på ? Min kørte Meget varm i 35+ i Taranto Så varm at den måtte ha en pause Jeg vil da for BMW håbe at den nye vand model står distance det jo er rygraden i deres model serie Og ikke kun udstødnings kravende men også fordi de ikke kunne klemme flere Hk ud af en luftkølet model uden at det går ud over holdbarheden Har du købt en anden mc
Det lyder underligt. Den burde overhovedet ikke have problemer med 35 graders varme ??? Kan din oliekøler have været stoppet til af fluer og skidt ? Jeg cashede friværdien og brugte overskuddet til en god gammeldags K1100RS årg.96 med 58000 på klokken. Den er så holdbar at politiet ikke kunne ødelægge dem, så det kan jeg nok heller ikke 🙂
Mister GS Det er desværre fakta ( den havde kørt 6000km ingen ting stoppet oliekøleren ) Jeg var sgu også skuffet og udsat for NÆSTEN venlige moppning at en fine DYRE mc der måtte gi op i varmen selvfølelig fra japanske mc køre på LANGT billiger maskiner der ingen problemer DERFOR dl 1000 tror jeg bestemt er en velbygget udviklet mc med vand på Ellers en k1100rs var min første BMW den gav ingen problemer og er en skøn mc måske en mc jeg skulle ha beholdt ?? MEN tillykke med den Den bliver du glad køre på
Jeg har skam set mange rejseenduro maskiner, som ikke ser andet grus end det der ligger i indkørslen. Mange vælger disse maskiner pga komforten til den daglige pendling samt rejsen gennem Europa på asfalt. Og her vil jeg klart foretrække en ny suzuki med garanti, frem for en brugt bmw der ikke gør jobbet bedre.
Beslutningen er taget, nu mangler vi lige at C.reinhard A/S får nogle priser på tilbehøret frigivet så vi kan få en slutseddel skrevet, suzuki de har sat nogle fine tilbehørs priser synes jeg, det lover godt
Skynd dig at lave den slutseddel, salget er gået i gang…