Kun et forgaffelben
Anslået læsetid: 1 Minutter
Efter BMW har opkøbt Husqvarna er de helt fremme omkring udvikling. Deres nyeste concept-maskine brillierer med flotte dataljer og lydløs leg.
En kommende Husky tilbyder motorsport uden larm, da maskinen udelukkende kører på el. Både forhjul og baghjul er mono-ophængte. Eltså imponerende teknologi, der bygget rigtig, kan spare vægt. Netop lav vægt er vigtig på elmaskiner.
Motards af denne eldrevne type, kan betyde et sandt boom for motorsporten, da der så kan trænes så ofte det måtte ønskes uden støjgener og klager.
Mere af den slags tak.
Desværre er det endnu kun et concept, hvorfor det ikke bliver i morgen vi ser denne Husky i butikkerne.
0 personer snakker om “Kun et forgaffelben”
Skriv et svar
Login eller opret bruger for at skrive en kommentar
Umiddelbart virker det system der sad på Gilera CX 125 smartere. Om det så er sådan skal jeg ikke kunne sige, men umiddelbart virker Husquarna's system "skævt", især hvis man sammenligner det med Gilera's, hvor kræfterne er centreret i en lige linie til kronrøret!
http://www.alfa-pages.co.uk/TempPicture/cx125s.jpg
Det enkelte fjederben foran ser vildt godt ud, men jeg tvivler meget på det løsning kan gøres lettere end en alm. gaffel. Tænk på det vrid der kommer i benet, når man bremser = der er flere lasttilfælde som en normal forgaffel ikke døjer med.