tja jeg er 18 så det betyder vel jeg er i målgruppen xD
hvis jeg med mine 2m og 110 kg stadig ka passe på den og den ikke er farlig på motorvej ( for lav km/t ) nåh ja og så holder sig under 30.000-35.000 kr,- så er den da en værdig konkurrent til en gs 500, pegaso eller xj600 tror bare ikke helt på det xD
Dahl > Det kan godt være den klokker de 110-130 stykker, men det tager en dag at komme derop. 125cc. døde, da EU satte grænser for co2, før det var det sjovt at køre 125cc 2T med 30-35 hk – modsat de slatne 4T 15-18hk idag.
Nej hvor i piver hva 😛 En konkurrent til gs 500, pegaso eller xj600, bliver den ikke, hvem gider købe sådan noget gammelt lort og hvem gider køre motorvej? så skal man jo have en goldwing eller Hayabusa alligevel og de koster så igen meget meget mere.
Små 20 hk til 100 kg og sublim stel og affjedring kunne sagtens være sjovt, andet er mangel på evner.
Og hvis vi liige bliver i 125 segmentet (og ikke trækker alle mulige klasser ind) så er der ingen tvivl om, at 30-35 2T hk, altid vil være sjovere end lamme 20 4T hk- i samme vægtklasse, stram nu lige op… :-/
tja jeg er 18 så det betyder vel jeg er i målgruppen xD
hvis jeg med mine 2m og 110 kg stadig ka passe på den og den ikke er farlig på motorvej ( for lav km/t ) nåh ja og så holder sig under 30.000-35.000 kr,- så er den da en værdig konkurrent til en gs 500, pegaso eller xj600 tror bare ikke helt på det xD
Dahl > Det kan godt være den klokker de 110-130 stykker, men det tager en dag at komme derop. 125cc. døde, da EU satte grænser for co2, før det var det sjovt at køre 125cc 2T med 30-35 hk – modsat de slatne 4T 15-18hk idag.
Nej hvor i piver hva 😛 En konkurrent til gs 500, pegaso eller xj600, bliver den ikke, hvem gider købe sådan noget gammelt lort og hvem gider køre motorvej? så skal man jo have en goldwing eller Hayabusa alligevel og de koster så igen meget meget mere.
Små 20 hk til 100 kg og sublim stel og affjedring kunne sagtens være sjovt, andet er mangel på evner.
Nej, 20 hk kan aldrig være sjovt! Been there, done that!
Den mc jeg har moret mig mest på har nu været en YBR 125 med 12 (tolv) hk, var sjovt at sætte de store Harley drenge og sports maskinerne af i byen
Dahls spørgsmål lød på motorvejskørsel ik'.
Og hvis vi liige bliver i 125 segmentet (og ikke trækker alle mulige klasser ind) så er der ingen tvivl om, at 30-35 2T hk, altid vil være sjovere end lamme 20 4T hk- i samme vægtklasse, stram nu lige op… :-/