Østrisk Triumph
Denne Triumph Truxton ombygning, kalder Schnaller for Greymouth Thruxton, og projektet er virkeligt gennemført.
Det er ikke kun designet der har fået en ordentlig overhaling. Motoren er også preppet så det samlede maskineri bliver et rigtigt friskt bekendtskab.
Karosserikittet hedder Airtech Streamlining. Specielt sædeparti og bagende gør virkelig denne Truxton smuk. Der er faktisk lidt Manx over modellen. Den er også udstyret med skandinaviske dele, da fodhvilerne kommer fra svenske Raask.
Motoren har fåer skrappe knaster, højkomprimerede stempler og portet top. Alt dette øger maxydelsen fra 68hk til 94hk. Nogen af de unge vilderter får med garanti et chock, når denne klassisk udseende maskine giver dem baghjul fra lyskrydset.
Desværre vil Schnaller ikke ud med en pris endnu.
Skønt med specielle modeller som denne Truxton ombygning.
0 personer snakker om “Østrisk Triumph”
Skriv et svar
Login eller opret bruger for at skrive en kommentar
Nice! Det er faktisk utroligt hvad der findes af små firmaer rundt omkring der laver ombygninger. Der må jo være et marked for det … uden for DK.
Iøvrigt må det da være på tide at sætte en skive mere foran på den ombyggede Triumph med de præstationer – med mindre den er blevet lettet væsentligt for overflødige Kg.
Det er go' stil !
Mums. Tror også jeg skal have skrappe knaster, højkomprimerede stempler og portet top en gang når jeg bliver stor xD
Synes ikke, at linierne flyder helt som jeg ville have det. F. eks virker det, i mine øjne, som en kraftig øjebæ, sådan som sædet skråner nedaf. Det ødelægger også den flydende linie fra tanken til sædeenden!
Men absolut en fin base for et fint ombyg!