Sådan vælger du MC forhandler
1. Tjek hjemmeside. Er hjemmesiden for forhandleren opdateret, pæn og velordnet, samt moderne og af nyere slags, er der stor sandsynlighed for forhandleren også har styr på tingene. Er hjemmeside sjusket, gammeldags eller misvedligeholdt, er der stor sandsynlighed for forhandleren mangler overskud og tid.
2. Undersøg nøgletal. På hjemmesiden http://www.proff.dk kan de fleste virksomheders regnskab studeres. Kører forhandleren med konstant underskud, er butikken og værkstedet måske væk i morgen. Dette skaber problemer for kunderne. (Opbevaringer, Gavekort, Reparationer, Garanti etc.)
3. Forretning. Er hylderne tomme eller rodede, og er varene i butikken af ældre dato, er der ikke meget styr på indkøb og salg. Måske ikke det bedste sted til at gøre dine indkøb.
4. Værksted. Er værksted beskidt og rodet, tager alle operationer længere tid, samt er svære at overskue for mekaniker. Du betaler for det ekstra tidsforbrug, og du bliver let sorteper hvis der sjuskes.
5. Viral information. Lyt efter anbefalinger og advarsler. Sjælden brand uden ild. Brug kun virale informationer af nyere dato, da butikker og ejerskab ændres konstant hos de danske motorcykel-forhandlere.
0 personer snakker om “Sådan vælger du MC forhandler”
Skriv et svar
Login eller opret bruger for at skrive en kommentar
"VIRAL" information…. nyt ord ? det har jeg aldrig hørt om, mon der skal stå verbal 🙂
Nope, det hedder "viral" og har været anvendt inden for reklamebranchen i mange år.
mht. http://www.proff.dk, så er den hjemmeside en af de sløveste i DK til at opdatere virksomhedsinformationer. brug http://www.cvr.dk selom det koster penge.