Suzuki RG500, Honda NSR400, Kawasaki Z1000R - Brdr. Jensen
FacebookYoutubeXInstagram Threads Job hos MagaCin
Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Test: Suzuki RG500, Honda NSR400, Kawasaki Z1000R – En helt sindsyg test

Vi bliver sendt direkte i drømmeland
19/08-2011 kl. 13:00
Anslået læsetid: 1 Minutter

Om små to uger fra i dag, starter vores, til dato, absolut mest spændende test. Vi bliver sendt 15-30 år tilbage i tiden, og skal køre alle tiders fineste superbikes. Det vi skal udsættes for er noget ingen tør drømme om, men nu bliver det altså virkelighed for os.

MagaCin drager afsted, 3 mand høj, mod motorcykelforretningen Brdr. Jensen i Horsens. Ejeren Brian Jensen, er gået med til at gøre det store japaner-museum køreklar, og pille maskinerne ned fra udstillingen. Et utroligt flot træk, og en gestus vi ikke kan takke nok for.

Vi journalister har fået lov at vælge 3 drømme-maskiner hver, som butikken gør klar til os, og vi har valgt således.

Tommy Rønn: Suzuki RG500 – Honda NSR400 – Kawasaki Z1000R Eddie Lawson

Carsten F. Olesen: Honda VF1000R – Yamaha RD500 – Suzuki RG250H

Lars Rulffs: Kawasaki Z1R – Suzuki GSX-R1100 1985 – Honda CB1100R

Alle er de klassiske japanere vi husker som store ikoner fra vores barndom.

Carsten udtrykte med bævren i stemmen da han hørte om projektet: På dem må vi nok hellere køre ordentligt. Ja var svaret, for sådanne ikoner i originalt trim er nærmest uerstattelige.

Det betyder derfor at vi i TV-programmet for oktober kan bringe en test og beskrivelse af 9 fantastiske japanske klassiske motorcykler.

Del med en ven

0 personer snakker om “Test: Suzuki RG500, Honda NSR400, Kawasaki Z1000R – En helt sindsyg test

  1. I kunne jo også have været på Ring Djursland i dag, og spurgt dem der kører der denne weekend 🙂

  2. Men ingen har valgt klassikeren over dem alle: Mc'en på det første billede, GSX-R 750. Jeg er blevet lovet en tur på en RG 500, glæder mig – 95 hk til 154 kg, det må rykke..

  3. Har prøvet en god del af de cykler i nævner.
    RG 500'eren er dybt asocial, men ski*esjov. Og RD'erens 1. gear giver pr automatik road race billeder på den indre skærm. Masser af koblingfilen og så ligger resten bare tæt!
    Og CB 1100 R! Den var bare kongen. Dengang! Den styrede som en racer og trak armene ud af skulderleddene! Dengang!
    Men jeg håber, at stakkels Lars tager den roligt på Z-1R'eren? Den går kun i lige linie når den holder stille!

    Det bliver spændende at høre konklusionerne! Tager i tider på dem også?

Skriv et svar

Vi støtter Kræftens Bekæmpelse 2024
Giver børn en ny start